wtorek, 8 października 2013

Oni dali radę

Przeczytaj, jak inni wychodzili z kryzysu. Są to wypowiedzi osób, które trafiły do naszego ośrodka:


Jestem zadowolona z pobytu w hostelu Ośrodka Interwencji Kryzysowej Nadzieja. Warunki są bardzo dobre, można liczyć na pomoc pracowników. Polecam zgłoszenie się do Ośrodka w sytuacji kryzysu.

Mieszkanka hostelu

Jestem bardzo zadowolona. W Ośrodku jest fajna atmosfera, człowiek wychodzi spokojny i zrelaksowany, chętnie powraca. Prowadząca psycholog - pani Karolina jest pogodną spokojną i opanowaną kobietą, która potrafi głęboko wejść w problemy drugiego człowieka. Ważne, aby ludzie pokonali stereotypy i zrozumieli, że z pomocy psychologa trzeba korzystać często, bo czasem człowiekowi się wydaje, że sobie poradzi a potem znajduje się w błędnym kole, ucieka do psychotropów i trzeba iść do psychiatry, choć jedno drugiego nie wyklucza. Polecam, aby nie było za późno.
Pseudonim Basia

Jestem bardzo zadowolona z pomocy w Ośrodku, który postawił mnie na nogi. Dzięki udzielonej tu pomocy zostałam wzmocniona fizycznie i psychicznie. Dostałam informacje o możliwościach prawnych, które wykorzystałam w drodze postępowania sądowego. Wsparcie formalne wykorzystałam w życiu. Zostałam podbudowana emocjonalnie. Znalazłam swoją ścieżkę, którą podążam. Polecam Siostrę Dorotę - jest dobrym terapeutą i psychologiem, posiada ogromną wiedzę, którą potrafi w praktyce wykorzystać. Ośrodek Interwencji Kryzysowej Nadzieja polecam wszystkim, którzy potrzebują pomocy.
Ania


Jestem bardzo zadowolona z pomocy w Ośrodku; co mnie wzmocniło i dodało wiary w siebie to: WIARA, NADZIEJA, MILOŚĆ. Dzięki Pani Karolinie poczułam się innym człowiekiem. Dziękuję Siostrze, która mnie przyjęła po raz pierwszy, bo nigdy bym nie zgłosiła się po pomoc drugi raz po dwóch latach. Dzięki pani Karolinie i Pani Renacie wierzę w lepsze jutro.

Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz